vilka bokstäver börjar ditt alfabet med?

Du vet alla dem där sakerna som är omöjliga. Allt det där du aldrig kommer klara av.... alla dem där hindrerna du aldrig kommer komma över.... jag har en sak att berätta om dem.... dem finns inte.
Du kan göra allt det där du har underskattat dig själv för mycket för att tro att du skulle klara av.
Det ända hindret som gör saker omöjliga för dig är din tro på att det är omöjligt...
Omöjligt, tänk om du aldrig hade lärt dig det ordet, tänk om du inte visste vad det var...  hur skulle du då se på dina hinder i livet? Hur skulle du då se på dina misslyckanden?
Du skulle se dem som möjligheter.
En flicka som är blind, döv och stum, vad kan hon klarar av i livet? Det ända rätta svaret är ALLT!
Även hon kan efter 40 års studerande ta examen, även hon kan lära sig att varje fall är ett tillfälle att resa sih upp igen och inget annat.
Tvekar du?
Se filmen BLACK, det är mer än bara en film, det är en insikt. En insikt som gör människor fria. Jag har aldrig känt så mycket hopp om min framtid som jag gör nu... jag vill att du som läser det här inlägget ska få känna samma sak.
Svårigheter finns...
Smärta finns....
Men jag vill att du raderar ordet omöjligt ur ditt vokabulär.

Tack Abbe... nu vet jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud det där var ett riktigt riktigt bra inlägg. man blir verkligen stärkt. :)



Hej förresten. :D Var längesen.

Kram

Postat av: Anonym

Jodå det är väl bra. Som vanligt helt enkelt. :) Hur är det med dig?

Jag visste din blogg sen innan och kikar lite då o då. :)

Kramis

2009-03-26 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback