Min blogg är ful

Jag har kommit på en sak... min blogg är ful.
Jag har kommit på en annan sak också... jag vill inte att min blogg ska vara ful...
Det jag däremot inte har kommit på än är hur man gör en snygg blogg. Det stör mig!
Jag tycker inte om saker som stör mig... utom Abbe då...

Hur som helst, någon som läser det här och vet hur man fixar sin blogg så att den blir snygg får gärna vara så gullig och ge mig en designa-din-blogg lektion.

Jag brukar inte vara speciellt fåfäng, speciellt inte med bloggar. Men jag har kommit på att om man har en snyg blogg så läser folk den i större utsträkning. Och jag vill ha läsare... annars hade jag ju inte skrivit.

Så för att folk ska slippa läsa alla patetiska bloggar som handlar om vad folk köper för skor och liknande så ska jag få folk att läsa min blogg... för jag har aldrig råd att köpa skor.

Tack på förhand....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Det finns en jätte bra blogg som beskriver exakt hur du går till väga för att få en snygg blogg. "Designadinblogg.blogg.se" Testa där. Jag har oxå hållt på att försöka få en fin blogg. La in bilder överst osv men tog sen bort det och bestämde mig för att nöja mig med att bara byta färg på bakgrund och text. :)



Hoppas allt är bra med dig. :)



Puss o kraam

Postat av: Anonym

haha så min blogg är patetisk? Brukar skriva om bla skor och kläder... Tycker det är super kul. Men skriver dock inte BARA om det.



Kram

2009-04-12 @ 21:51:05
URL: http://aysegul.blogg.se/
Postat av: teddie.

tjenare gumman! Long time no see börjar bli ett vanligt uttryck. Hoppas allt ära bra med dig. Behöver du hjälp är det bara att hojta till!

2009-05-06 @ 12:17:13
URL: http://metrobloggen.se/lillatherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback