Nån mer än jag som har tröttnat kanske?

Jag har funderat på en del saker... jag har för mycket tid över just nu så jag hinner inte bara fundera, jag hinner störa mig på saker och ting också, mer än vanligt.

För det första vill jag bara säga Fuck Aftonbladet och Fuck Expressen!
Kan alla bara sluta köpa skiten så att dem inte överlever? Vad är det för fel på folk? Deras jävla löpsedlar är ju för det första helt makalösa! Man bli verkligen aldrig förvånad av vad som står. Man kan vakna på morgonen och gissa vad man kommer se på löpet när man går ut... låt mig testa, klockan är nämligen bara 03.21 och jag har inte varit ute ännu idag.

Här är mina alternativ:

*Nån känd idiot är ledsen över att ha blivit dissad eller "mobbad"
*Ett brott ha begåtts
*Nytt larm om nåt som är "farligt"
*Så här bantar du
*Nån känd jävel har blivit dumpad

Och här kommer det värsta med min lilla lista, även om det inte kommer stämma just idag (för jag brukar ha en obotlig otur) så kommer nåt av de här ämnena upp VARJE VECKA!
Är det nån utav mina kära läsare som inte känner igen den här typen av löpsedel alls? I didn't think so!

Borjkotta skiten, det ända dem vill är att du ska vara så pass missnöjd med dig själv så att du köper deras skräp blaskor för att "förbättra dig själv" så att du kan ljuga för dig själv och tro att du har blivit lyckligare.
Ni vi ju själva hur det är varje år... samma sak
"BANTA DIG NER I BIKININ"... Öööhh,, what the fuck is that all about!
Tjejer, en liten nyhet från Carolina nytt här... det finns bikinis i olika storlekar... köp en ny om den gammla inte passar!

Varför ser vi till exempel inte självförtroende som någonting psykiskt... Varför har alla fått för sig att ens självförtroende sitter runt midjan, röven, tuttarna och i håret?
Vill ni höra det suraste av allt?

Till alla er som inte är överviktiga men bantar ändå "bara nåt kilo nu till sommaren"
Till alla er som bara måste ha den där jättefina kläningen som man får sån fin kropp i.
Till alla er som köper Cosmo för att bli "snyggare" med hjälp av deras sjuka tips...

DET KOMMER INTE HJÄLPA!
Oavsett om ni går ner två kilo till sommaren, köper en skitsnygg kläning, den nyaste brunkrämen och ett par dyra klackskor som kommer det alltid saknas någonting.... Självkänsla... Kärleken till dig själv, tillliten till att du duger som du är... oavsett hur du är, oavsett vad du har på dig, oavsett hur mycket du vägen eller vad dina "extra kilon" sitter.

Skit i vad Expressen säger, skit i vad Aftonbladet säger och bränn Cosmo... Dem bryr sig inte om dig så varför ska du bry dig...

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant!!!! haha bästa inlägget

2008-06-13 @ 03:50:30
Postat av: Katja från igår!

Där satt den...trodde ingen kände samma hat som jag mot Aftonbladet och Expressen och alla andra skitblaskor folk faktiskt frivilligt (!?) köper.



Och helt rätt om detdär med självkänsla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback