Så mycket känslor

Sitter här och tänker på allt och ingenting samtidigt. Ibland kommer ens liv som en stor våg och sköljer över än utan förvarning. På gott och ont.. Man minns tider i livet som värmer och stunder som får än att frysa till is.

Jag vet att det inte är meningen att livet ska vara enkelt, det funkar inte så. Faktum är att det mest intressanta människor jag har träffat i mitt liv här fått lära sig en sak i livet som de aldrig kommer glöma... det är svårt att leva.... men det är värt det.

Jag har funderat på vad jag vill göra med den här bloggen, varför jag överhuvdtaget har den och om det någonsin kommer tillföra någon någonting. Jag har funderat på att bara använda den till att samhälls blogga... visa på saker i världen och vårt samhälle jag tycker är fel, som när jag skrev inlägget om skönhets ideal och kvällspressen. Men jag är ju också en del av den här världen och det här samhället, och det jag är redo att berätta om mig själv och om det som har hänt i mitt liv speglar ju vad världen har gjort med en av alla oss, eller hur? Några kanske känner igen sig och andra kanske lär sig något nytt om hur andras liv ser ut..

Jag vet inte... vi får se hur det vlir... hope that something good will com out of it...

take care



Kommentarer
Postat av: zamira

nutte... du har så rätt



love you darling <3

2008-07-16 @ 01:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback